השכרת אוהלים לאירועים 

אוהלי השרון חברת אוהלי השרון חרטה על דגלה מזה שנים את השרות המקצועי והאמין בתחום השכרת אוהלים, הקמתם ומכירת אוהלים למוסדות ציבור וללקוחות פרטיים. עם השנים צברה חברתנו ניסיון רב בתחום ואף הרחיבה את שירותיה לעוד מגוון רחב של שירותים כמו ייעוץ מקצועי בהפקת אירועים באוהלים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר:

כיום יודעים רבים שכדי להפיק אירוע טוב לא חייבים לשכור אולם כנסים רשמי שעלותו השכרתו גבוהה ביותר אלא ניתן לבחור באפשרות אהובה ופופולארית בקרב חברות ולקוחות רבים, של עריכת אירוע מכובד ורב משתתפים באוהל רחב ידיים בעל נוחות מרבית, כאשר אנו עמלים להתאים את סוג האוהל לתנאי מזג האוויר על מנת שהאירוע יהיה מושלם הן מבחינת התנאים הפיזיים והן מבחינת ההפקה הכוללת .

השכרת אוהלים לאירועים מחירים
מחירי השכרת אוהלים משתנים מאוד בדיוק כשם שמגוון האוהלים להשכרה ולמכירה שאנו מציעים לכם הלקוחות הוא רחב מאוד. החל מאוהלים קטנים שמתאימים לאירועים משפחתיים מצומצמים או לנסיעות קמפינג מועטות משתתפים וכלה באוהלים ענקיים שמאכלסים כמה מאות אנשים באירועים גדולים של מועצות אזוריות ועיריות שונות. האוהלים שלנו משמשים אף ארגונים ומוסדות ציבור מפורסמים כמו כפר השעשועים, הפיראט האדום, משרד ראש הממשלה, בית הנשיא, משרד הביטחון, חברות הפקת אירועים ועוד רבים אחרים. לכן, כדי להעניק לכם הצעת מחיר אנו צריכים לשמוע מכם באופן מפורט את פרטי האירוע, כך נוכל לייעץ לכם על סוג האוהל הטוב ביותר בעבורכם, כזה אשר יתאים לאופי האירוע שלכם ויגרום לכם להפיק את המקסימום מהאירוע.

קירוי לאירועים
חברתנו אף מתמחה בקירוי לאירועים. אם האירוע שלכם מתקיים בעיצומו של הקיץ הלוהט ואתם רוצים לקרות את השטח ולהפוך אותו למוצל יותר, אנו נשמח להעניק לכם שירות מתקדם של הצללת האזור של האירוע כך שתיהנו מאירוע מושלם עם תנאים מעולים!

להצעת מחיר הוגנת ופרטים נוספים

השאירו פרטים ויועץ מומחה מטעמנו יחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת.

לפרטים והזמנות חייגו
Open chat
צריך עזרה?
שלום,
כיצד אפשר לעזור?